TABLO-1 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE ÇOCUKLARIN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIM ORANI

    TABLO-2 CİNSİYET YAŞ GRUBU VE GÜNLÜK ORTALAMA KULLANIM SÜRELERİNE GÖRE DÜZENLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIM ORANI

    TABLO-3 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE DÜZENLİ İNTERNET KULLANAN ÇOCUKLARIN İNTERNET KULLANIM AMAÇLARI

    TABLO-4 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE ÇOCUKLARIN SOSYAL MEDYA PLATFORMLARINI KULLANIM ORANI

    TABLO-5 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE DÜZENLİ CEP TELEFONU/AKILLI TELEFON KULLANAN ÇOCUKLARIN TELEFONU KULLANIM AMAÇLARI

    TABLO-6 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE DÜZENLİ CEP TELEFONU/AKILLI TELEFON KULLANAN ÇOCUKLARIN TELEFON KULLANIMI DAVRANIŞLARI

    TABLO-7 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE ÇOCUKLARIN SADECE KENDİ KULLANIMINDA OLAN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÜRÜNLERİNİN ORANI

    TABLO-8 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE DÜZENLİ DİJİTAL OYUN OYNAYAN ÇOCUKLARIN DİJİTAL OYUN OYNAMA KONUSUNDAKİ DÜŞÜNCELERİ

    TABLO-9 CİNSİYETE VE YAŞ GRUBUNA GÖRE ÇOCUKLARIN EKRAN BAŞINDA GEÇİRDİĞİ SÜRELERİN NEDEN OLDUĞU DURUMLAR KONUSUNDAKİ DÜŞÜNCELERİ